Een klacht, idee of verbeterpunt


Uw mening telt..  Waar mensen samen werken, kunnen ook klachten of conflicten ontstaan. Ouders staan bij Minerva Kids hoog in het vaandel en wij nemen u serieus. Uw klacht, idee of verbeterpunt zien wij als gratis advies.

Klachtenreglement
Als ouder mag u van ons verwachten dat wij doen wat wij met elkaar hebben afgesproken. Mocht u, om wat voor reden dan ook, ontevreden zijn over onze dienstverlening, dan vernemen wij dat graag zo spoedig mogelijk van u. De directie, manager en/of pedagogisch medewerker maken samen met u als ouder een afspraak om uw ontevredenheid te bespreken.

Mocht u desondanks na afloop nog niet tevreden zijn dan kunt u een formele, schriftelijke klacht indienen bij de directie van Minerva Kids. Hierin dient u duidelijk uiteen te zetten wat uw klacht is. De directie zal na ontvangst van uw klacht schriftelijk bevestigen en een termijn stellen waarop zij zal reageren.

Indien u ontevreden bent over de afhandeling van uw schriftelijke klacht, kunt u terecht bij de externe onafhankelijke “Stichting Klachtencommissie”, waar Minerva Kids bij aangesloten is. Informatie over deze commissie en het reglement kunt u vinden op www.klachtkinderopvang.nl Het is ook mogelijk om, zonder de interne procedure te doorlopen en zonder tussenkomst van Minerva Kids uw klacht bij deze commissie in te dienen.

Kinderopvang Breda Minerva Kids is aangesloten bij de Branchevereniging ondernemers in de kinderopvang (www.kinderopvang.nl) Vanuit dit lidmaatschap kunt u zich als ouder als laatste met uw klacht nog richten tot de Stichting Geschillencommissie Kinderopvang ( www.sgc.nl )

Bent u tevreden of hebt u mogelijk een idee of verbeterpunt? Ook dat horen we graag!